Dobro došli na stranice podrške tvrtke Sony za popravak. Provest ćemo vas kroz potrebne korake kako bismo vaš popravak učinili što ugodnijim i jednostavnijim.



Korak 1: Što mi je potrebno i zašto mi je to potrebno?

Jednom kad utvrdite da je popravak potreban, morat ćete pripremiti neke informacije.

Što je sve na popisu informacija za popravak:

Moj proizvod / naziv modela
Moj serijski broj

Gdje mogu pronaći naziv modela ili serijski broj?

Nazivom modela i serijskim brojem možemo točno odrediti koji je vaš proizvod i dobiti dodatne informacije korisne za popravak.

Moj račun

Prodavač može putem vašeg računa provjeriti je li proizvod još uvijek pokriven jamstvom. Računom se proizvod povezuje i s prodavačevom bazom podataka. Izgubili ste svoj račun? Ne brinite. Ako je proizvod još uvijek pokriven jamstvom, prodavač mora imati digitalni primjerak.

Informacije o jamstvu

Provjerite je li proizvod pokriven jamstvom (pogledajte račun) ili imajte pri ruci detalje o produljenom jamstvu. Ako niste sigurni za razdoblje jamstva u svojoj zemlji, pogledajte naš pregled.

Moji osobni detalji

Ime, adresa, adresa e-pošte i telefonski broj.

2. korak: Opišite svoj problem

Priprema je ključ uspjeha. Jasan opis problema pomoći će našem timu.
Možete preuzeti i ispisati naš obrazac kao pomoć pri navođenju traženih informacija.

Preuzmite obrazac

3. korak: Pronađite i kontaktirajte svoj ovlašteni servisni centar tvrtke Sony

Nakon što upotpunite svoje dokumente, pronađite ovlašteni servisni centar (ASC). Upotrijebite lokator servisnog centra kako biste pronašli odgovarajuće servisne centre u blizini.
U servisnom centru provest će vas kroz ostatak postupka. Pružite im sve informacije koje ste prikupili.


repair centre locator

Pritisnite kako biste pronašli svoj ovlašteni servisni centar


Dodatni savjeti i trikovi

  • Stvorite sigurnosnu kopiju svojih podataka:
    Tijekom popravka, proizvod će se vratiti na izvorne tvorničke postavke. To znači da će se izbrisati svi podaci pohranjeni na uređaju kao što su glazba ili slike. Tvrtka Sony ne odgovara za gubitak osobnih datoteka tijekom popravka, stoga vam preporučujemo stvaranje sigurnosne kopije vaših datoteka prije slanja proizvoda. To možete učiniti prijenosom vaših datoteka na računalo, memorijsku karticu ili vanjski USB uređaj za pohranu.
  • Ne šaljite nepotrebne predmete
    Pošaljite dodatnu opremu s opremom samo ako je važna za popravak (npr. punjač baterija ne radi kako je predviđeno). Provjerite jeste li uklonili sljedeće proizvode, jer se isti mogu odbaciti, izgubiti ili oštetiti tijekom servisiranja:
    • CD mediji
    • DVD mediji
    • Blu-ray diskovi
    • memorijske kartice


    Ako je bilo koji dio dodatne opreme uključen u pakiranje s glavnom jedinicom za popravak, važno je navesti koji je dio dodatne opreme uključen. To je potrebno kako bi se izbjegle moguće nesuglasice u budućnosti. Primjerice, ako povezana dodatna oprema nije vraćena nakon završetka popravka.

    Tvrtka Sony ne odgovara za oštećene ili izgubljene medije za pohranu ili optičke medije.