Opcija 1: Poruka e-pošte za registraciju proizvoda MySony (samo za proizvode s fotoaparatom):
Za neke proizvode s fotoaparatom možda ćete dobiti dodatnu godinu jamstva prilikom registracije (primjenjuju se uvjeti i odredbe). Dodatne informacije o ovoj temi potražite ovdje.
Primjer:
Ako ne pronađete svoj aktivacijski kod ili ako niste primili poruku e-pošte s kodom, provjerite mapu s neželjenom poštom. Ako niste primili poruku e-pošte za registraciju, obratite nam se.
Opcija 2: Kupili ste karticu proširenog jamstva.
Na poleđini kartice proširenog jamstva.
Primjer:
Napomena: sljedeći modeli ne ispunjavaju uvjete za planove proširenog jamstva tvrtke Sony:
Ako imate poteškoća pri aktivaciji svoga koda, obratite nam se.
Ako imate petogodišnje prošireno jamstvo (dostupno samo u Ujedinjenom Kraljevstvu) koje je unaprijed registrirano između vašeg prodavača i tvrtke Sony, postoji mogućnost da ćemo ipak morati aktivirati vaš novi televizor u našem sustavu. Obratite nam se kako bismo personalizirali vaš ugovor i naveli nam točan datum kupnje.
Ova stranica namijenjena je samo sljedećim uređajima tvrtke Sony: BRAVIA, kamkorderi, Cyber-shots, fotoaparati s izmjenjivim objektivima, objektivi, kućna i osobna audio rješenja.
Za dodatne informacije o uređajima Xperia i Playstation posjetite naša namjenska web-mjesta.
Posjetite naš namjenski odjeljak za popravke.